Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)
Please register to join Alza Club Shah Alam !
1. username
2. email address
3. password...DONE!

Please check incoming GATHERING at Tasik Shah Alam

Management
Alza Club Shah Alam



Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)

Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 1st TT report

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
hacked9w2ams
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 105
Join date : 2010-12-27
Location : key ell

PostSubject: Re: 1st TT report   Mon Dec 27, 2010 2:59 pm

rasenyer abam gaban kena rajin online forum nie
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: 1st TT report   Mon Dec 27, 2010 3:20 pm

occay
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 8:43 am

kalau semua ahli yang dlm forum ini ader masa hari TT mesti meriah kawasan tu. Pelbagai bentuk kereta Alza yang di modifikasi oleh pemandu alza.
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 10:41 am

GhostHunter wrote:
kalau semua ahli yang dlm forum ini ader masa hari TT mesti meriah kawasan tu. Pelbagai bentuk kereta Alza yang di modifikasi oleh pemandu alza.

nk meriah camner abam GH?

bkn ramai mana pn ahli2 ACSA ni

klu tgk drp rupa abam GH yg hensem ni mesti ada ramai awek

bawak la awek2 tu semua dtg join TT

baru la meriah
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 11:02 am

agak-agak la.. saya tak der makwe laaa
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 2:09 pm

GhostHunter wrote:
agak-agak la.. saya tak der makwe laaa

minta ampun abam GH

sy tgk abam ni muka ala2 romeo

sbb tu la sy ingat ada bnyk makwe

maafkn sy abam GH
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 2:12 pm

saya rasakan bro hacked dan tanjung mungkin ramai perempuan ni.. cuba lah tanyer diaorg tu
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 2:21 pm

GhostHunter wrote:
saya rasakan bro hacked dan tanjung mungkin ramai perempuan ni.. cuba lah tanyer diaorg tu

abam tanjung tu mungkin la. cuba tgk keter dia. dlm hati ada taman woooo

si hacked tu sy rasa x mungkin ada makwe sbb tgk drp gaya penulisan dia dpt disimpulkn yg beliau adalah seorg gadis sunti. so mesti akak hacked ni ada ramai pakwe
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 2:49 pm

suri7982 wrote:
GhostHunter wrote:
saya rasakan bro hacked dan tanjung mungkin ramai perempuan ni.. cuba lah tanyer diaorg tu

abam tanjung tu mungkin la. cuba tgk keter dia. dlm hati ada taman woooo

si hacked tu sy rasa x mungkin ada makwe sbb tgk drp gaya penulisan dia dpt disimpulkn yg beliau adalah seorg gadis sunti. so mesti akak hacked ni ada ramai pakwe

ooo..yer ker.. baru saya perasan la.. cara dan pegerakan tulisannya ader semirip seorg perempuan
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:01 pm

GhostHunter wrote:
suri7982 wrote:
GhostHunter wrote:
saya rasakan bro hacked dan tanjung mungkin ramai perempuan ni.. cuba lah tanyer diaorg tu

abam tanjung tu mungkin la. cuba tgk keter dia. dlm hati ada taman woooo

si hacked tu sy rasa x mungkin ada makwe sbb tgk drp gaya penulisan dia dpt disimpulkn yg beliau adalah seorg gadis sunti. so mesti akak hacked ni ada ramai pakwe

ooo..yer ker.. baru saya perasan la.. cara dan pegerakan tulisannya ader semirip seorg perempuan

betul tu abam GH

dlm 2 hari ni sy mengkaji dan mendalami gaya pemulisan akak hacked ni

mmg sy yakin seyakinnya yg beliau adalah anak gadis sunti
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:04 pm

suri7982 wrote:
GhostHunter wrote:
suri7982 wrote:
GhostHunter wrote:
saya rasakan bro hacked dan tanjung mungkin ramai perempuan ni.. cuba lah tanyer diaorg tu

abam tanjung tu mungkin la. cuba tgk keter dia. dlm hati ada taman woooo

si hacked tu sy rasa x mungkin ada makwe sbb tgk drp gaya penulisan dia dpt disimpulkn yg beliau adalah seorg gadis sunti. so mesti akak hacked ni ada ramai pakwe

ooo..yer ker.. baru saya perasan la.. cara dan pegerakan tulisannya ader semirip seorg perempuan

betul tu abam GH

dlm 2 hari ni sy mengkaji dan mendalami gaya pemulisan akak hacked ni

mmg sy yakin seyakinnya yg beliau adalah anak gadis sunti

saya rasalah kan, hacked nie bukan anak dara sunti tapi seorg andartu ni
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:11 pm

macam sudah lari dari tajuk jer...
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:14 pm

Gaban wrote:
macam sudah lari dari tajuk jer...

okay..oaky u-turn semula cepat
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:17 pm

eh eh si gaban ni

nk sound kita yg mod ni plak

kang kitaorg banned IP si gaban ni nti baru tau
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:18 pm

maafkan saya...
bukan niat saya...

saya kurang arif mengenai forum...
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:20 pm

tak payah ban... lenyap kan terus dari muka bumi nie jerr
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: 1st TT report   Tue Dec 28, 2010 3:21 pm

occay

kalau saya tidak di terima di sini tidak mengapa...

saya ambil ini sebagai satu pengalaman
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 9:42 am

Gaban wrote:
occay

kalau saya tidak di terima di sini tidak mengapa...

saya ambil ini sebagai satu pengalaman

abg minta maaf cik gaban

semua tu trjadi sblm abg tau cik gaban ni seorg gadis jelita

maafkn keterlanjuran abg ni
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 11:25 am

tengkorang abang suri ...

saya bukan gay lerr...
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 11:38 am

Gaban wrote:
tengkorang abang suri ...

saya bukan gay lerr...

ehhhhh

bkn perempuan ke?

nmpk gayanya cam perempuan

maafkn sy abam gaban

avatar abam tu mengelirukn sy
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 11:56 am

suri7982 wrote:
Gaban wrote:
tengkorang abang suri ...

saya bukan gay lerr...

ehhhhh

bkn perempuan ke?

nmpk gayanya cam perempuan

maafkn sy abam gaban

avatar abam tu mengelirukn sy

kalau gambar perempuan tidak semestinya perempuan
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 12:00 pm

abam gaban ni nakal la
Back to top Go down
hacked9w2ams
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 105
Join date : 2010-12-27
Location : key ell

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 12:41 pm

wow..... nice
so sexy... Shocked
Back to top Go down
balqish
Lesen L
Lesen L


Posts : 39
Join date : 2010-12-29
Location : section 2 Shah Alam

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 1:55 pm

hacked9w2ams wrote:
wow..... nice
so sexy... Shocked
kita yg perempuan ni pun malu tengok gambar tu. abang2 semua ni x malu ke?
Back to top Go down
tanjung
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-06-25
Location : atas jalan

PostSubject: Re: 1st TT report   Wed Dec 29, 2010 2:09 pm

balqish wrote:
hacked9w2ams wrote:
wow..... nice
so sexy... Shocked
kita yg perempuan ni pun malu tengok gambar tu. abang2 semua ni x malu ke?
entah derang ni...cik/pn balqish buat dek aje la...apa2 pun selamat berforum..
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: 1st TT report   Today at 7:37 pm

Back to top Go down
 
1st TT report
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Battle Report Imaging Tool
» Winter/Spring battle report
» Tight 1500pt Grey Knight List (and battle-report)
» Battle Report – Dark Eldar v Tyranids
» REPORT: Chicken Run

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA) :: Member's Corner :: Member's Corner-
Jump to: