Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)
Please register to join Alza Club Shah Alam !
1. username
2. email address
3. password...DONE!

Please check incoming GATHERING at Tasik Shah Alam

Management
Alza Club Shah Alam



Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)

Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:21 pm

Gaban wrote:
selain dari pertama kali menyertai kelab berkereta

karaoke pun blom penah lagi kat luar...

kalau kat rumah tu...selalu lahh afro

klu dh camtu x yah la nk belajar2 join karoke kt luar ni

takut nti ketagih plak

susah

ari2 nk karoke plak nti
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:22 pm

mencuba sesuatu tanpa melampaui batas saya rasa tidak mengapa...
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:23 pm

RASANYA mana mana pun bole....
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:30 pm

ada yang nak belanja karaoke ke ?
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:33 pm

apa..kata abg gaban belanjer kita org karaoke
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:35 pm

apa kata abang hantu yang belanja saya tanda perkenalan
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 4:19 pm

Gaban wrote:
apa kata abang hantu yang belanja saya tanda perkenalan

xpe cik gaban

sy berbesar hati nk belanja cik gaban

cik gaban tolong pm no fon cik gaban kpd sy

nti sy setkn tpt n amik cik gaban kt umah cik gaban
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 4:24 pm

kalau nak PM pun boleh...

kalau ada masa nanti...kalau boleh ikut saya ikut

terima kasih cik suri
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 4:30 pm

Gaban wrote:
kalau nak PM pun boleh...

kalau ada masa nanti...kalau boleh ikut saya ikut

terima kasih cik suri

sama2 kasih cik gaban

ps: cik gaban bole panggil sy abg mulai skrg
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 4:42 pm

occay
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 8:35 am

assalamualaikum & selamat pagi semua ~
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 9:32 am

Gaban wrote:
assalamualaikum & selamat pagi semua ~

waalaikumsalam my dear

mlm td tgh bosan2 trjumpa ngan shark kt shah alam

secara kebetulan shark pn tgh bosan

kitaorg pn membuat keputusan utk berkaroke di dlm bilik gelap

puas weiiiiiiiii
Back to top Go down
tanjung
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-06-25
Location : atas jalan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 10:48 am

suri7982 wrote:
Gaban wrote:
assalamualaikum & selamat pagi semua ~

waalaikumsalam my dear

mlm td tgh bosan2 trjumpa ngan shark kt shah alam

secara kebetulan shark pn tgh bosan

kitaorg pn membuat keputusan utk berkaroke di dlm bilik gelap

puas weiiiiiiiii

amboiii...tak calling2 pong.... afro
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 10:55 am

abam tanjung jauh sgt

lgpn ni karoke bilik gelap je

x melibatkn perempuan

takut klu abam tanjung x berminat
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 11:23 am

Shocked saya bukan gay yerrr...
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 11:39 am

utk karoke sesi ke dua nti sy akan pastikn abam tanjung dan abam gaban dijemput utk memeriahkn suasana
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 11:55 am

suri7982 wrote:
utk karoke sesi ke dua nti sy akan pastikn abam tanjung dan abam gaban dijemput utk memeriahkn suasana

Back to top Go down
hacked9w2ams
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 105
Join date : 2010-12-27
Location : key ell

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 12:48 pm

jangan lupakan abam gh sekali.....


i want follow u but my tone is very bad.. affraid
Back to top Go down
balqish
Lesen L
Lesen L


Posts : 39
Join date : 2010-12-29
Location : section 2 Shah Alam

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 1:53 pm

seronoknya karaoke. kita selalu pergi karaoke ngan kawan2 perempuan kita. kalu mereka free nanti kita ajak kawan2 kita tu pergi karoke ngan abang2 semua
Back to top Go down
tanjung
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-06-25
Location : atas jalan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 2:11 pm

balqish wrote:
seronoknya karaoke. kita selalu pergi karaoke ngan kawan2 perempuan kita. kalu mereka free nanti kita ajak kawan2 kita tu pergi karoke ngan abang2 semua

i like

Twisted Evil
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 2:27 pm

balqish wrote:
seronoknya karaoke. kita selalu pergi karaoke ngan kawan2 perempuan kita. kalu mereka free nanti kita ajak kawan2 kita tu pergi karoke ngan abang2 semua

apa kata mlm nie lepas tgk bola lepas TT kita gi karaoke.. balqish bawalah kawan kawan
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 2:40 pm

GhostHunter wrote:
balqish wrote:
seronoknya karaoke. kita selalu pergi karaoke ngan kawan2 perempuan kita. kalu mereka free nanti kita ajak kawan2 kita tu pergi karoke ngan abang2 semua

apa kata mlm nie lepas tgk bola lepas TT kita gi karaoke.. balqish bawalah kawan kawan

nk itot

plzzzzzzz
Back to top Go down
balqish
Lesen L
Lesen L


Posts : 39
Join date : 2010-12-29
Location : section 2 Shah Alam

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 2:44 pm

GhostHunter wrote:
balqish wrote:
seronoknya karaoke. kita selalu pergi karaoke ngan kawan2 perempuan kita. kalu mereka free nanti kita ajak kawan2 kita tu pergi karoke ngan abang2 semua

apa kata mlm nie lepas tgk bola lepas TT kita gi karaoke.. balqish bawalah kawan kawan
qish selalu pergi karaoke waktu siang je. nanti kita set la masa. insyaAllah qish bawa kawan2 qish
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 2:49 pm

ehemĀ² !!~
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Wed Dec 29, 2010 3:02 pm

abam gaban ni dr td asyik ehem2 je

nk join sekali ke?
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Today at 7:38 pm

Back to top Go down
 
chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» chit chit chat chat
» Round 6 - Laguna Seca - Pre Race Chat
» Bans From Chat Box
» Err... Chat Ban?
» Round 4 - Trois Rivieres - Post race chat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA) :: Member's Corner :: Member's Corner-
Jump to: