Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)
Please register to join Alza Club Shah Alam !
1. username
2. email address
3. password...DONE!

Please check incoming GATHERING at Tasik Shah Alam

Management
Alza Club Shah Alam



Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)

Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA)
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Sat Dec 25, 2010 12:06 pm

wOw

bole thn gak abam atieman ni

mesti sll layan ni

abam set la tpt

kami mengikut je
Back to top Go down
tzm150
Lesen L
Lesen L


Posts : 37
Join date : 2010-05-17

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 9:08 am

GhostHunter wrote:
mengikut pandangan saya la.. rasanya memang ader kalau karaoke siap perempaun.. mungkin bole hilang mengantuk

ish bahaya ni klu karok ada pompuan...kang dia tersalah pegang "mic" camana...nyanyi suara x kuar kat speaker nanti...wakakaka... lol! lol!

p/s : to MOD..jika kenyataan say ini ada menyinggung sesiapa yg membaca...sila delete post sy(jgn banned udah yer Sad),,..mintak sorry jocolor jocolor
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 9:25 am

wakakakakaka

kelakor betoi la abam tzm ni

ganas tu trpegang mic yg lain

i like

hehehehe
Back to top Go down
subculture
Lesen L
Lesen L


Posts : 11
Join date : 2010-05-17

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 10:41 am

Karaoke? Proceed. Girls? Sorry i'm married. LOL
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 10:47 am

nmpknya karoke mmg jd aktiviti paberet ahli acsa

mungkin next tt kita arreange session karok la

x sbr nk karok ngan u ols semua
Back to top Go down
hacked9w2ams
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 105
Join date : 2010-12-27
Location : key ell

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 11:56 am

i like this... dont forget me...

campion at jln loke yew..huhuhuhu lol!
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 2:34 pm

saya kalau boring atau bosan...

saya akan cuba tolong orang lain buat kerja...kalau kerja tu saya tahu buat
Back to top Go down
tanjung
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-06-25
Location : atas jalan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 2:36 pm

Gaban wrote:
saya kalau boring atau bosan...

saya akan cuba tolong orang lain buat kerja...kalau kerja tu saya tahu buat
WoW...tolong saya abam gaban..
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 2:37 pm

tanjung wrote:
Gaban wrote:
saya kalau boring atau bosan...

saya akan cuba tolong orang lain buat kerja...kalau kerja tu saya tahu buat
WoW...tolong saya abam gaban..

maksud saya tolong orang berkenaan kerja di pejabat saya sahaja...
Back to top Go down
hacked9w2ams
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 105
Join date : 2010-12-27
Location : key ell

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 2:57 pm

bila nak karo nie bounce
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 4:18 pm

karo Question Question
Back to top Go down
hacked9w2ams
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 105
Join date : 2010-12-27
Location : key ell

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 4:32 pm

Gaban wrote:
karo Question Question

wakaka
karo= karoake geek
Back to top Go down
tanjung
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-06-25
Location : atas jalan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 5:17 pm

hacked9w2ams wrote:
Gaban wrote:
karo Question Question

wakaka
karo= karoake geek

Laughing tulis biar terang & lengkap... lol!
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 5:40 pm

oh begituuu...
Back to top Go down
hacked9w2ams
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 105
Join date : 2010-12-27
Location : key ell

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Mon Dec 27, 2010 8:18 pm

tanjung wrote:
hacked9w2ams wrote:
Gaban wrote:
karo Question Question

wakaka
karo= karoake geek

Laughing tulis biar terang & lengkap... lol!


karo nie kena gelap-gelap baru syokkkkk monkey
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 8:21 am

hacked9w2ams wrote:
tanjung wrote:
hacked9w2ams wrote:
Gaban wrote:
karo Question Question

wakaka
karo= karoake geek

Laughing tulis biar terang & lengkap... lol!


karo nie kena gelap-gelap baru syokkkkk monkey

karaoke dalam gelap??? Memang best tu.. bila nak pergi karaoke tu. Saya nak join sekali, hilanglah juga rasa mengantuk saya ni..
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 10:42 am

karoke dh ok

tp nk g yg jenis camne ni?

yg ada perempuan atau yg xde perempuan?
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 10:57 am

suri7982 wrote:
karoke dh ok

tp nk g yg jenis camne ni?

yg ada perempuan atau yg xde perempuan?

yang ade rperempuan la... tapi kalu bole yang ok kot.. sapa nak gi nie
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 2:11 pm

klu karoke yg ada perempuan mungkin sy ngan abam subculture x ikut

sy takut org rumah tau

mati la sy

u ols enjoy la ya
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 2:13 pm

suri7982 wrote:
klu karoke yg ada perempuan mungkin sy ngan abam subculture x ikut

sy takut org rumah tau

mati la sy

u ols enjoy la ya

saya berpendapat dengan abg suri nie...
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 2:18 pm

GhostHunter wrote:
suri7982 wrote:
klu karoke yg ada perempuan mungkin sy ngan abam subculture x ikut

sy takut org rumah tau

mati la sy

u ols enjoy la ya

saya berpendapat dengan abg suri nie...

aikkkk

cmner plak ni?

bkn kt atas td abam GH bgtau nk karoke yg ada perempuan ke?

dh tukar plak
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 2:46 pm

ehh.. maaf yer., saya ingatkan abg suri belum kawin lagi ni
Back to top Go down
suri7982
Pemandu Pakar
Pemandu Pakar


Posts : 235
Join date : 2010-05-31

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:03 pm

GhostHunter wrote:
ehh.. maaf yer., saya ingatkan abg suri belum kawin lagi ni

dh kawen abam GH

knp sy amik alza?

antara sbbnya adalah sy merancang utk mendapatkn anak yg ramai

wakakaka
Back to top Go down
GhostHunter
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 108
Join date : 2010-05-24

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:05 pm

suri7982 wrote:
GhostHunter wrote:
ehh.. maaf yer., saya ingatkan abg suri belum kawin lagi ni

dh kawen abam GH

knp sy amik alza?

antara sbbnya adalah sy merancang utk mendapatkn anak yg ramai

wakakaka

ooo..mcm tu rupanya, barulah saya tahu ni
Back to top Go down
Gaban
Pemandu Baru
Pemandu Baru


Posts : 189
Join date : 2010-12-27
Location : Saitama, Japan

PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Tue Dec 28, 2010 3:09 pm

selain dari pertama kali menyertai kelab berkereta

karaoke pun blom penah lagi kat luar...

kalau kat rumah tu...selalu lahh afro
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..   Today at 7:37 pm

Back to top Go down
 
chit chat : Bosan + Ngantuk, apa yg akan anda lakukan..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» chit chit chat chat
» Round 6 - Laguna Seca - Pre Race Chat
» Bans From Chat Box
» Err... Chat Ban?
» Round 4 - Trois Rivieres - Post race chat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Perodua Alza Club Shah Alam (ACSA) :: Member's Corner :: Member's Corner-
Jump to: